Logo Estatoid Tlačítko menu
Přihlásit se Založit účet zdarma
Robot Estatoid

Čas chytrých realitních agregátorů přijel z budoucnosti

Přečtěte si, proč Estatoid potřebuje každý, kdo hledá nemovitost

Dovolte nám Vám ve zkratce popsat, jak funguje nabídka nemovitostí na internetu a proč vlastně vznikl realitní robot ESTATOID.

Internet je v současné době nejrychleji rostoucí médium na světě. Denně se k němu připojují miliony lidí. Denně lidé tvoří na internetu miliardy TB dat, textů, fotek videí atp. Velkou měrou k přehlednosti internetu přispěl Google se svým všeobecným vyhledávačem. Jak šel čas, lidé začali potřebovat hlubší informace o jednotlivých odvětvích a takto vznikly i realitní portály.

Realitní portály na internetu sdružují nabídku nemovitostí od realitních kanceláří a soukromých osob napříč celým trhem. Jenže.

Nabídka na těchto portálech je většinou placená. To znamená, že ať už soukromá osoba nebo realitní kancelář nabízející nemovitost si platí různé portály/servery, na kterých tuto nabídku prezentuje.

Tady se nám situace začíná komplikovat.

Struktura nabídky nemovitostí může být zdroj od zdroje různá

Hledám-li nějakou nemovitost, pravděpodobně se podívám na nejznámější realitní server v ČR, někdo říká také „Největší“, dále se podívám na portál, který nabízí nemovitosti od soukromých vlastníků pro soukromé vlastníky a možná se mrknu ještě na nějaký velký internetový bazar či řádkovou inzerci.

Podle nás je výše uvedený postup z 90 % stejný u všech zájemců o nemovitosti.

Budu-li chytřejší, zadám si na každém výše uvedeném zdroji „hlídací lištičku“, která mi pošle mail v případě, že se na daném serveru objeví inzerát dle mých parametrů.

V některých případech, když jsem opravdu profesionální hledač, mám zapnutou hlídací lištičku na všech možných portálech, kde to jen jde. Tento případ je klidně možný, bohužel se ale v konečné fázi budu muset probírat duplikacemi, protože mi na stejně zadaný filtr každý portál pošle jednu a tu samou nemovitost, pokud bude nabídka na daných portálech v některých průsečících podobná.

Časem mě tedy začne unavovat zaplavená mailová schránka s duplikacemi a přehledem o tom, co jsem již viděl a co je pro mě nový inzerát.

Proč cena za inzerci komplikuje situaci při hledání nemovitostí?

Cena za inzerci na výše uvedených portálech je různá. Samozřejmě na největším/nejznámějším realitním serveru je inzerce nejdražší na trhu, protože ho navštěvuje nejvíce lidí. Nedá se přesně říci, kolik % z celkové agregátní nabídky nemovitostí se nachází na nejnavštěvovanějším serveru.

S určitostí ale víme, že strategie prezentace nemovitostí realitních kanceláří probíhá tak, že buď mají inzerci nemovitostí na největším portálu plus exportují inzeráty na několik menších, anebo vynechají inzerci na nejdražším portálu, ale platí si širší řadu menších realitních portálů. Z této premisy vyplývá, že navštěvuji-li nejnavštěvovanější portál, nemusím vždy najít, protože jsem vynechal další zdroje.

Na trhu s realitními portály dnes funguje nižší desítky realitních portálů, serverů a bazárků.

Pozn. Realitní kanceláře k distribuci inzerátů na jednotlivé servery využívají služeb exportních můstků, kdy z jednoho místa inzerát vyexportují na všechny portály, které si daná realitní kancelář platí. V některých případech to mohou být nižší desítky serverů.

Reakční čas při nalezení vhodné nemovitosti

Všichni víme, že při nákupu či pronájmu funguje vždy to, že „kdo dřív přijde, ten dříve mele“, každému z nás se již stalo, že přišel k nějakému zajímavému prodeji či pronájmu pozdě a již před ním byl alespoň jeden zájemce, který složil rezervační zálohu či kauci na nájem. Reakční čas hraje tedy neméně důležitější roli stejně jako informace o tom, zda-li je mnou hledaná nemovitost vůbec někde v nabídce.

Komodita času v dnešní rychlé době

Asi by to bylo na samostatnou případovou studii, ale ve zkratce je ve své podstatě v dnešní době čas nejdražší, vzácnou komoditou. Nedá se přifouknout, ale dá se vyměnit, koupit. Každý z nás si může jednoduše spočítat, kolik času věnuji na denní, týdenní, měsíční bázi hledání nemovitostí. S rostoucí komplikovaností internetu se bude pravděpodobně tato časová investice zvyšovat nebo bude minimálně růst její potřeba. Na tyto rozevírající se nůžky je tady právě realitní robot ESTATOID. Pojďte si koupit svůj čas zpět a buďte přitom přísní na kvalitu!

Co je tedy tržní nikou realitního robota Estatoid?

V jednoduchosti je realitní robot ESTATOID řešením na všechny výše uvedené problémy.

  • Cílem realitního robota je získat v čase přehled alespoň o 95 % z celkové nabídky nemovitostí v České republice.
  • Pomoci zájemci o nemovitost zkrátit reakční čas a informovat o nově objevené nemovitosti nejpozději do 3 hodin od vzniku inzerátu kdekoli na českém internetu.
  • ESTATOID pomůže zájemci odstranit problém při prozkoumávání duplicit na jednotlivých zdrojích

Hledejte ještě dnes

Vaše budoucí nemovitost na vás čeká právě teď

Založit účet zdarma →